Perfeccionament en la facilitació de processos de participació infantil i adolescent
Des d’on acompanyem? Com facilitem? En moltes ocasions, caiem en l'error de dirigir les activitats, de seguir una agenda municipalitzada o adultocèntrica que no permet digerir, fase a fase, el procés de participar-hi. La participació en si és innata però la infància i l'adolescència, deixa de fer-ho com a subjecte actiu per convertir-se en objectes passius que atenen normes o imiten. Per tant, es necessita reaprendre a participar com a eina de canvi, per ajustar i desenvolupar responsabilitats i habilitats i exercir com Ciutadania crítica i sobretot, portadora de drets.
A QUI VA DIRIGIT?: Personal tècnic i facilitador de processos de participació infantil i consells, amb certa experiència i formació prèvia
OBJECTIUS GENERALS:
- Conèixer diferents formes d'exercir i fomentar la participació infantil i adolescent.
- Desenvolupar el pensament crític i reflexiu per-amb la infància, respectant i fent visible els seus drets des de la seua mirada.
- Descobrir diferents maneres de dirigir-nos a la infància i l'adolescència per al foment de la seua participació i l'exercici d'activitats projectives.
- Incorporar diferents teories pel que fa a la participació infantil i adolescent
- Compartir experiències en participació infantil i adolescent i exemples pràctics aplicables.
METODOLOGIA: Teoria i pràctica en MODALITAT ON-LINE
14,15,21 i 22 de juliol de 16:30 a 19h
(Certificació: 20 hores)
INSCRIPCIONS fins 18 de juny