Oci Familiar

Anem a generar un grup estable de famílies per fer coses juntes, per açò volem que t'apuntes a Quera.

El primer any és  gratuït  per a socis i sòcies i inclou les activitats són gratuïtes!

Torna l'oci familiar, un any més podem gaudir d'aquesta activitat de participació, que té com a premissa principal, la idea de Tonucci de recuperar els carrers com espais de jocs”.

Sabem les dificultats que tenen les famílies en l'actualitat per a poder dur a terme una bona conciliació familiar i que el temps que els poden dedicar als fills moltes vegades queda bastant reduït pels horaris laborals.

Des d'aquest projecte el que es pretén és crear aqueixos espais i temps de qualitat i gaudir d'oci dins d'un entorn saludable.

Es pretén crear un espai en el qual les famílies tant de les persones associades convisquen i compartisquen experiències tant dins del seu nucli familiar com amb la resta de les famílies.  Tot açò sempre sota l’empara dels nostres pilars i valors essencials com associació.

Dades: 27 d'abril, 1 de juny, 22 setembre i 30 de novembre.

Com participar?  Cal que almenys un progenitor s'apunte a Quera de forma gratuïta, perquè pugueu participar tota la família.

INSCRIPCIONS

Gincana en família per conèixer els distints models de família. T'apuntes?

Data: 27 d'abril 2024

Lloc: Parc de la Canaleta (Mislata)

Horari: 10:30-13:30h

Añadir un comentario